اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا؛عوارض، مزایا و ماندگاری

چشم‌ ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای چهره شناخته می شوند که عوامل متعددی می تواند حالت آنها را دچار تغییر دهد. یکی از این عوامل، تغییرات ایجاد شده در ناحیه پلک است. افتادگی پلک بالا تأثیر به سزایی در زیبایی چشم ها دارد و باعث پیر و خسته به نظر رسیدن چشم می شود، به همین دلیل افراد زیادی اقدام به عمل پلک می کنند تا بتوانند شادابی را به چشمان خود را برگردانند. امروزه از جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، به عنوان راهکاری مناسب برای بازیابی حالت چشم ها، رفع افتادگی پلک ها و ایجاد چهره ای زیبا بهره گرفته می شود. بلفاروپلاستی یا جراحی پلک ، نوعی جراحی زیبایی است که به رفع افتادگی پلک می پردازد و پوست، چربی و عضله اضافه آن را بر می دارد و با هدف اصلاح افتادگی و رفع عدم تقارن پلک ها انجام می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای بلفاروپلاستی پلک بالا

زمان نتیجه دهی عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

معمولاً اگر فرد مراقبت‌ های بعد از عمل را به طور مرتب و طبق دستور پزشک انجام دهد و رعایت کند بین 2 الی 3 هفته کاملاً شاهد نتیجه خواهند بود.

دوره نقاهت درمان افتادگی پلک بالا

نمی‌توان زمان ثابتی را برای دوران نقاهت بعد از جراحی پلک تعیین کرد. طول این دوره به شرایط فیزیولوژیکی متقاضیان وابسته است؛ اما در اغلب موارد بعد از گذشت 4 تا 6 هفته تمام عوارض طبیعی بعد از عمل برطرف خواهد شد.

آیا بلفاروپلاستی پلک بالا درد دارد؟

در روش جراحی شما کاملاً بیهوش خواهید شد و بنابراین دردی را احساس نخواهید کرد. در روش بی‌حسی موضعی هم تزریق ماده بی‌حسی با سوزن در پلک‌ها ممکن است با کمی درد همراه باشد؛ اما بعد از مدتی این نواحی کاملاً بی‌حس شده و دردی را حس نمی‌کنید.

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

مراقبتهای بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

کاندیدای مناسب عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا

به طور کلی بهترین کاندیدای عمل زیبایی پلک عبارتند از:

بلفاروپلاستی پلک بالا بدون بخیه

در این روش، برای از بین بردن افتادگی پلک، از پلاسما استفاده می‌شود که می‌تواند تأثیر بسیار مناسبی برای درمان افتادگی پلک داشته باشد. در پلاسماتراپی پزشک با استفاده از دستگاهی به نام پلاسماجت، پلاسمای تولید شده را روی پوست می‌تاباند. این مرحله چند دقیقه‌ای طول خواهد کشید که پس از انجام آن، بلافاصله شاهد کشیدگی پوست پلک و رفع چین و چروک‌ها خواهید بود.

عوارض درمان افتادگی پلک با بلفاروپلاستی

هر عمل جراحی خطراتی نیز به همراه دارد و ممکن است مشکلات و عوارض به دنبال داشته باشد در ادامه رایج ترین عوارض بلفاروپلاستی این جراحی را خواهید خواند:

هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

هزینه عمل افتادگی پلک (بلفاروپلاستی) به میزان زیادی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله محل انجام عمل و میزان افتادگی پلک. از دیگر عوامل مؤثر، دستمزد پزشک متخصص می باشد.

نتیجه گیری

افتادگی پلک فوقانی می‌تواند بر اثر افزایش سن یا عوامل ژنتیکی به وجود آید و از جذابیت و زیبایی چشم‌ها بکاهد. افتادگی پلک نه تنها زیبایی چشم را از بین می برد، بلکه بر روی بینایی و دید فرد هم تأثیر می گذارد. بلفاروپلاستی از روش هایی است که جهت از بین بردن افتادگی و اصلاح پوست پلک بالا انجام می شود و گستره ی بینایی فرد را تقویت می کند. در این روش، جراح با ایجاد برش در پلک، پوست و چربی اضافی را برداشته و عضلات ضعیف پلک را تقویت می کند. بلفاروپلاستی می تواند به طور چشمگیری ظاهر چشم ها را بهبود بخشد و چهره شما را جوان تر و شاداب تر نشان دهد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

درمان سردرد های میگرنی با بوتاکسدرمان سردرد های میگرنی با بوتاکس

درمان میگرن با تزریق بوتاکس به این شکل است که با ارسال سیگنالهای حاوی درد از اعصاب روی سر و گردن شرایط کاهش سردردهای میگرنی را فراهم می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-19

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا؛عوارض، مزایا و ماندگاریعمل بلفاروپلاستی پلک بالا؛عوارض، مزایا و ماندگاری

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک ، به رفع افتادگی پلک می پردازد و پوست، چربی و عضله اضافه آن را بر می دارد با هدف اصلاح افتادگی و رفع عدم تقارن پلک ها ...

تاریخ انتشار : 1403-04-11

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی؛ اهمیت توصیه ها و مراقبتهامراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی؛ اهمیت توصیه ها و مراقبتها

مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی از اصلی ترین مواردی است که در ماندگاری تزریق چربی و عوارض کوتاه مدت تزریق چربی تاثیر گزار است . ...

تاریخ انتشار : 1403-04-04