اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

چاقی صورت و پر کردن گونه ها با تزریق چربی

یکی از تغییراتی که با افزایش سن رخ می دهد، کاهش حجم صورت و یا لاغری صورت به‌ ویژه در گونه‌ ها و ناحیه میانی صورت می باشد که اغلب افراد دچار آن می شوند. یکی از راه‌های غلبه بر این بخش از پیری صورت تزریق چربی می باشد. با توجه به این که در این فرایند از چربی خود فرد برای تزریق استفاده می شود ایمن، مؤثر و بدون واکنش‌های آلرژیک می‌ باشد، که یک روش عالی برای پر شدن صورت لاغر است و حتی میتوان گفت بهترین درمان لاغری صورت است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی به گونه

نحوه تزریق چربی به گونه

نحوه تزریق چربی به گونه به این صورت می باشد که ابتدا پزشک ناحیهای که قرار است چربی از آن استخراج شود (مانند شکم، ران و…) را بی حس میکند سپس یک برش کوچک در ناحیه ایجاد میکند تا با کمک مکنده و دستگاهی به نام کانولا چربی ها را به بیرون بکشد. پس از خارج شدن چربی، چربی ها در آزمایشگاه پالایش میشوند و به کمک دستگاه های مخصوصی ناخالصی آن مانند خونابه ها جدا میشود. سپس چربی ها در سرنگ های مخصوص قرار میگیرد و آماده تزریق میشود. در مرحله آخر ناحیه ای که قرار است تحت تزریق قرار بگیرد ابتدا ضد عفونی و سپس بی حس میشود. بعد از آن بسته به صلاح دید پزشک به مقدار مورد نیاز چربی به گونه تزریق میشود.

ماندگاری تزریق چربی به گونه

ماندگاری تزریق چربی به دو عامل مهم بستگی دارد. اولین عاملی که نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در این خصوص دارد، مهارت پزشک در انجام عمل می ‌باشد. اگر پزشک به خوبی مقدار مورد نیاز پوست را برای تزریق چربی بداند و اینکه فرایند تزریق سوزن را به درستی انجام دهد، مطمئن باشید که میزان ماندگاری تزریق چربی‌ بسیار بالا خواهد بود. دومین عامل خود فرد می باشد که تا چه اندازه نسبت به توصیه های پزشک و انجام مراقبت های بعد از تزریق چربی به خوبی عمل کند زیرا انجام این مراقبت ها میزان ماندگاری تأثیر چربی را افزایش خواهند داد.

کاندیدای مناسب کاشت گونه با تزریق چربی

چاقی صورت در ناحیه گونه ها با تزریق چربی

آمادگی لازم قبل از تزریق چربی به گونه

سن مناسب جهت تزریق چربی به گونه

اصولاً برای تزریق چربی محدودیت سنی خاصی وجود ندارد، ولی پزشکان تزریق چربی برای افرادی با سن کمتر از 18 سال و بالای 80 سال را توصیه نمی کنند. قرار داشتن در این محدوده سنی علاوه بر ایجاد ماندگاری بالا در تزریق چربی، تاثیرات مثبتی بر ظاهر افراد خواهد داشت. همچنین عوارض تزریق چربی در این سنین به حداقل خواهد رسید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به گونه

عوارض تزریق چربی به گونه

تزریق چربی نیز ممکن است مانند انجام هر روش زیبایی و جوانسازی عوارض داشته باشد که گزارش‌های آن بسیار معدود بوده است. از جمله این عوارض می توان به خونریزی، عفونت، هماتوم، ایجاد اسکار زخم، واکنش آلرژیک و یا صدمه به بافت اصلی اشاره کرد. توجه داشته باشید که در صورت مراجعه به کلینیک معتبر و انجام تزریق چربی توسط پزشک با مهارت و با تجربه احتمال بروز این عوارض به حداقل می رسد.

هزینه تزریق چربی به گونه

به طور کلی هزینه تزریق چربی به عواملی مانند حجم چربی مورد نیاز ، تخصص و مهارت پزشک، مکان کلینیک و... بستگی دارد و نمی ‌توان یک قیمت ثابت برای تزریق چربی گونه تعیین کرد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا؛عوارض، مزایا و ماندگاریعمل بلفاروپلاستی پلک بالا؛عوارض، مزایا و ماندگاری

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک ، به رفع افتادگی پلک می پردازد و پوست، چربی و عضله اضافه آن را بر می دارد با هدف اصلاح افتادگی و رفع عدم تقارن پلک ها ...

تاریخ انتشار : 1403-04-11

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی؛ اهمیت توصیه ها و مراقبتهامراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی؛ اهمیت توصیه ها و مراقبتها

مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی از اصلی ترین مواردی است که در ماندگاری تزریق چربی و عوارض کوتاه مدت تزریق چربی تاثیر گزار است . ...

تاریخ انتشار : 1403-04-04

رفع تعریق کف دست و پا با تزریق بوتاکسرفع تعریق کف دست و پا با تزریق بوتاکس

مکانیسم عمل بوتاکس تعریق کف دست و پا این گونه است که اعصابی را که مسئول فعال کردن غدد عرق هستند را مسدود می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-31