اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

رفع گودی و تیرگی زیر چشم با تزریق چربی

گودی زیر چشم با ایجاد نمای نامطلوب در چهره انسان باعث از بین رفتن اعتماد به نفس افراد می شود . این عارضه حتی می تواند چهره شما را پیرتر از سنتان نشان دهد و از جذابیت شما بکاهد. گودی زیر چشم می تواند به دلایل مختلفی از جمله افتادگی پوست دور چشم، کاهش کلاژن و یا چربی زیر چشم و یا حتی به صورت وراثتی و یا در اثر بیماری‌ های زمینه‌ ای و مختلف باشد. در برخی موارد این گودی و سیاهی زیر چشم با هیچ ماده آرایشی ای قابل پوشش نیست. از آنجایی که گودی زیر چشم و یا سیاهی دور چشم می‌تواند ظاهری خسته و بی رنگ و روح ایجاد کند، اکثر افراد مایلند تا سریعتر اقدام به درمان آن کنند. بهترین راه برای از بین بردن گودی و تیرگی زیر چشم تزریق چربی می باشد که در ادامه بیشتر به بررسی این روش می پردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

مراحل تزریق چربی زیر چشم

در ابتدا پزشک از ناحیه ای از بدن که عموماً شکم و پهلوها هستند، چربی مورد نیاز را بعد از بیحسی موضعی در ناحیه مورد نظر به وسیله دستگاه لیپوساکشن یا سرنگ های مخصوص استخراج می کند. این چربی ها باید به صورت سالم و بدون شکست بافت چربی از بدن خارج شوند.

چربی برداشت شده باید به وسیله دستگاه های خاصی خالص سازی شوند و سایر اجزای آن جدا شوند.

در این مرحله پزشک ابتدا ناحیه زیر چشم را با بیحسی موضعی، بیحس می کند. سپس چربی آماده سازی شده را با کمک لوله های بسیار ظریف و کوچکی به نام کانولا در دفعات مختلف به زیر چشم فرد تزریق می کند. توجه داشته باشید که به دلیل حساسیت ناحیه زیر چشم این کار باید توسط پزشک با تجربه و با مهارت انجام شود.

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

برای گودی زیر چشم ژل بهتر است یا چربی؟

فیلرهای پوستی مواد آزمایشگاهی آماده هستند. انتقال چربی یک پرکننده طبیعی می باشد که از سلول‌های چربی بدن شما استفاده می‌کند. برای زیر چشم میتوان از هر دو روش تزریق ژل یا چربی بهره مند شد. این دو روش میتوانند منجر به رفع مشکلاتی همچون پف های زیر چشم، رفع چین و چروک دور چشم و سیاهی اطراف چشم شوند. اما آنچه منجر به برتری یک روش نسبت به روش دیگر میشود وضعیت فرد و نیز انتظارات او از فرایند تزریق به زیر چشم می باشد. برخی افراد تمایل ندارند تا بصورت سالیانه نسبت به تمدید تزریق ژل اقدام کنند که در اینصورت تزریق چربی گزینه بهتری برای این افراد است. از طرفی برخی افراد نیز به دنبال روشی سریع و ساده هستند و موقتی بودن تاثیر آن چندان اهمیتی ندارد که در این حالت تزریق ژل یک روش قابل قبول خواهد بود.

معایب و عوارض تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم عوارض جانبی قابل توجه و خطرناکی ندارد و معمولا بدون مشکل خاصی انجام می شود. اما در بعضی افراد ممکن است عوارض زیر رخ دهد:

رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی

آیا تزریق چربی به زیر چشم خطرناک است؟

در صورتی که تزریق چربی به زیر چشم در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود بروز خطرات و عوارض احتمالی به صفر می رسد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به زیر چشم

هزینه تزریق چربی زیر چشم

عوامل زیادی بر هزینه تزریق چربی به زیر چشم تأثیرگذار میباشند. از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت تزریق چربی به زیر چشم، مهارت و تجربه جراح در انجام این عمل است. همچنین موارد دیگری از جمله میزان چربی تزریق شده، دارو، هزینه های جانبی، هزینه دستیار پزشک و مرکز جراحی، قیمت تزریق چربی زیر چشم را تحت تأثیر قرار می دهد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقهتزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه در اصفهان علاوه بر بازگرداندن حجم، می‌ تواند گوشه‌ های چشم و ابروها را نیز لیفت کند و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به چهره شما ببخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

ژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانیدژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانید

تزریق فیلر خط خنده یکی از روش‌ های غیر جراحی است که نواقص پوست را پوشش می ‌دهد و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به آن می‌ بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

تزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهمتزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهم

از مزایای تزریق فیلر به دست می توان نداشتن دوران نقاهت طولانی مدت ، حداقل درد و عوارض ، نتایجی طبیعی و ماندگار را بر شمرد . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27