اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

تزریق چربی به صورت و گردن بهترین روش جوانسازی

آثار افزایش سن و عوامل آسیب زای دیگر علاوه بر صورت روی بخش های دیگر بدن از جمله گردن نیز تأثیرگذار است. جوانسازی پوست صورت وگردن در زیبایی و جوانی چهره نقش بسزایی را ایفا می‌کند. خوشبختانه روش‌های بسیار مؤثری توسط متخصص انجام می‌گیرد که می‌ تواند تأثیر بسیاری بر پوست بگذارد. یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت و گردن، تزریق چربی است. این روش با استخراج چربی از بدن فرد و انتقال آن پس از آماده سازی به صورت و گردن انجام می‌شود. در واقع سلول های چربی با قابلیت تکثیر و تقسیم سلولی به ناحیه مورد نظر منتقل می‌شوند و علاوه بر افزایش حجم و فرم دهی، می‌تواند باعث جوانسازی پوست نیز شود. در این روش به دلیل اینکه از سلول های چربی بدن خود فرد استفاده می شود، امکان ایجاد آلرژی یا پس زدن ماده تزریق شده وجود ندارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید تزریق چربی به صورت و گردن

مراحل تزریق چربی به گردن چگونه است؟

جوانسازی صورت و گردن با تزریق چربی

تزریق چربی به صورت چگونه انجام می‌شود؟

مراقبت‌ های پس از جوانسازی صورت و گردن با تزریق چربی

مدت زمان بهبودی پس از تزریق چربی به گردن

مدت زمان لازم برای بهبودی عمل تزریق چربی از فردی به فرد دیگر متفاوت است؛ اما بیشتر افراد باید وقت خود را به گونه ای تنظیم کنند که هفت تا ده روز از محل کار و فعالیت های اجتماعی دور باشند.

زمان بهبودی پس از تزریق چربی به صورت

اگرچه مدت زمان بهبودی بعد از تزریق چربی از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت است؛ اما بیشتر افراد باید براساس میزان چربی برداشته‌شده و نوع محل تزریق، 2 تا 7 روز از کار و سایر فعالیت‌های اجتماعی مرخصی بگیرند.

میزان ماندگاری تزریق چربی به صورت و گردن

حدود 30 تا 70 درصد از چربی تزریق شده ممکن است توسط بدن جذب شود؛ اما جراح با آگاهی از موضوع، میزان بیشتری به نقطه مورد نظر تزریق می کند. باید به این نکته توجه کرد که پس از جذب این میزان چربی، مقادیر مانده تزریق به زیر چشم، دائمی باقی می ماند. مدت ماندگاری چربی تزریق شده هم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین 2 تا 5 سال ماندگاری برای آن متصور هستند.

کاندید مناسب تزریق چربی به صورت و گردن

تزریق چربی به گردن برای چه افرادی مناسب میباشد؟

تزریق چربی به گردن هیچ محدودیت خاصی ندارد و در تمام افرادی که از آسیب دیدگی و پیری در ناحیه گردن و دکلته خود رنج می برند می توانند از این روش استفاده کنند. در کل افرادی که خواهان انجام این روش هستند، باید:

تزریق چربی به صورت برای چه افرادی مناسب میباشد؟

عوارض تزریق چربی به صورت و گردن

در تزریق چربی، به دلیل اینکه از بافت و چربی بدن خود بیمار استفاده می شود، معمولاً بدن عوارض و حساسیتی نسبت به این چربی ها نشان نمی دهد؛ زیرا این چربی ها به صورت زنده برداشته می شود و به صورت زنده دوباره تزریق می شود و به دلیل اینکه از بافت بدن خود فرد استفاده می شود، معمولاً این روش جزء کم خطرترین، کم عارضه ترین و ماندگارترین روش ها محسوب می شود. از عوارض تزریق چربی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

هزینه تزریق چربی به صورت و گردن

عوامل مختلفی از جمله نوع بی حسی، تعداد تزریق، میزان چربی مورد نیاز و مراقبت های قبل و بعد از عمل در هزینه این روش زیبایی دخیل هستند.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا؛عوارض، مزایا و ماندگاریعمل بلفاروپلاستی پلک بالا؛عوارض، مزایا و ماندگاری

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک ، به رفع افتادگی پلک می پردازد و پوست، چربی و عضله اضافه آن را بر می دارد با هدف اصلاح افتادگی و رفع عدم تقارن پلک ها ...

تاریخ انتشار : 1403-04-11

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی؛ اهمیت توصیه ها و مراقبتهامراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی؛ اهمیت توصیه ها و مراقبتها

مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی از اصلی ترین مواردی است که در ماندگاری تزریق چربی و عوارض کوتاه مدت تزریق چربی تاثیر گزار است . ...

تاریخ انتشار : 1403-04-04

رفع تعریق کف دست و پا با تزریق بوتاکسرفع تعریق کف دست و پا با تزریق بوتاکس

مکانیسم عمل بوتاکس تعریق کف دست و پا این گونه است که اعصابی را که مسئول فعال کردن غدد عرق هستند را مسدود می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-31