اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

تاثیر مزوتراپی در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی

سلامت پوست و مو یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی زیبایی افراد است که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، به گونه‌ ای که از روش‌ های گوناگونی برای حفظ سلامت آنها استفاده می‌ کنند. مزوتراپی یک تکنیک درمانی است برای درمان مشکلات پوست و مو بدون درگیر کردن کل بدن، به صورت موضعی انجام می شود . این روش در حوزه پوست ، مو و زیبایی کاربرد دارد و هر روز پروتکل ها و داروهای جدیدی را در جهت ارتقای نتایج درمانی به این حوزه معرفی می کند. تکنیک مزوتراپی از تزریقات مکرر مقادیر جزئی دارو در لایه های مختلف پوست برای دسترسی به نتایج درمانی مورد نظر بهره می برد. ترکیبی از گروهی از مواد بیولوژیک، دوز کمی از برخی داروها، ویتامین ها، مواد ترمیم کننده و تقویت کننده پوست و مو می باشد که کلیه مواد مورد نیاز جهت ترمیم و تقویت پوست را به طور کامل تأمین می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یکی از روش های نوین غیر تهاجمی در حفظ جوانی و زیبایی پوست می باشد. در این روش می توان با استفاده از سوزن های مخصوصی به تزریق مستقیم داروهای بیولوژیک مانند انواع ویتامین ها ، آنزیم ها و داروهای هورمونی ، مواد معدنی و عصاره های گیاهی به مناطق مختلفی از پوست پرداخت.

تاثیر مزوتراپی در جوانسازی پوست

کاربردهای مزوتراپی

مزایای مزوتراپی

تاثیرات جوانسازی صورت با مزوتراپی

مزوتراپی پوست چگونه انجام می‌ شود؟

قبل از انجام مزوتراپی پوست، پوست باید ضدعفونی شود تا هرگونه آلودگی از سطح آن پاک شود. سپس نواحی که قرار است مزوتراپی برروی آن انجام شود را مشخص می‌کنند و با یک بی حسی موضعی آن قسمت را ماساژ می‌دهند. محلول‌ هایی که قرار است تزریق شود به میزان دقیق از قبل آماده شده هستند. سوزن تزریق به وسیله‌ ی دستگاهی که تفنگ مزوسیستم نام دارد، نگهداری می‌شود و در زاویه 60 درجه با صورت قابل تنظیم است تا عمل تزریق به راحتی انجام شود. نحوه تزریق به صورت حرکت رفت و برگشتی سوزن‌های نازک درون پوست است و در هردقیقه حدود 500 تزریق با اعماق مختلف انجام می‌شود. از آنجایی که سوزن‌ ها به سرعت وارد پوست می‌ شوند دردی احساس نمی‌شود. انجام مزوتراپی برای هر فرد حدود 20 تا 45 دقیقه طول می‌ کشد.

مراقبت های قبل از مزوتراپی

مراقبت های بعد از مزوتراپی

کاندیدای نامناسب مزوتراپی

ماندگاری مزوتراپی

روش های زیبایی دارای ماندگاری دائمی نیستند و در مدت زمان نهایت 12 ماه تأثیرات خود را از دست می دهند. با این وجود برای اینکه بتوانید تأثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه زمانی که تأثیرات این روش از بین رود، به طور پیوسته جوانسازی پوست را انجام دهید.

عوارض مزوتراپی

مزوتراپی صورت نیز مانند دیگر روش‌های تزریق زیبایی، ممکن است در برخی از افراد عوارض جانبی خفیفی داشته باشد. این عارضه‌ها شامل موارد زیر است:

ممکن است برخی افراد به یک ‌سری از مواد مغذی آلرژی داشته و بدنشان حساسیت نشان دهد به همین‌خاطر در صورت داشتن هرگونه حساسیت پزشک خود را مطلع کنید تا قبل از انجام مزوتراپی، مقدار کمی از محلول بر روی پوستتان تست شود.

هزینه مزوتراپی صورت

عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام مزوتراپی تأثیرگذار می‌ باشند. این عوامل عبارت‌ اند از:

  1. نوع مواد تزریقی
  2. مکان کلینیک زیبایی
  3. میزان سابقه کلینیک و مهارت پزشک متخصص
  4. تعداد جلسات درمانی

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم ازتزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08