اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

مقایسه روش اندولیفت و هایفوتراپی در جوانسازی صورت

با افزایش سن و کاهش میزان کلاژن سازی پوست، نیاز به رسیدگی پوست در افراد بیشتر حس می گردد و نمی توان مانع از روند پیری پوست شد، بنابراین استفاده از روش های زیبایی و جوانسازی پوست به شدت توصیه میگردد. استفاده از روش هایی همچون اندولیفت و هایفوتراپی جزء روش های غیر تهاجمی هستند که هر دو برای لیفت پوست و از بین بردن چین و چروک ها و افزایش تولید کلاژن مورد استفاده قرار میگیرند. در اندولیفت از امواج لیزر کمک گرفته شده است تا متقاضی بتواند چین و چروک‌های سطحی و افتادگی پوست را درمان کند. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج 1470 نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود. این طول موج، بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است. هایفوتراپی با دستگاهی به نام Hifu انجام می‌شود. این دستگاه با وارد کردن پرتوهای اولتراسوند به چند سطح رویی پوست (اپیدرم، درم و هیپودرم) باعث کلاژن سازی پوست می‌ شود. استفاده از دستگاه هایفوتراپی هیچ صدمه‌ای به بدن وارد نمی‌کند و یک روش کاملاً بی خطر است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مقایسه مزایای هایفوتراپی و اندولیفت

1- مزایای هایفوتراپی

2- مزایای اندولیفت

مقایسه کاربردهای هایفوتراپی و اندولیفت

1- کاربرد هایفوتراپی

2- کاربرد اندولیفت

اندولیفت و هایفوتراپی

اندولیفت وهایفوتراپی مناسب چه افرادی هستند؟

1- کاندید مناسب هایفوتراپی

2- کاندید مناسب اندولیفت

مقایسه ماندگاری هایفوتراپی و اندولیفت

به طور دقیق نمی توان گفت که ماندگاری هایفوتراپی صورت چقدر است با این حال نتایج هایفوتراپی صورت به مدت 6 ماه و حداقل تا 3 سال بعد از هایفو قابل مشاهده است. البته مدت ماندگاری نتایج هایفو به جنس صورت بستگی دارد.
ماندگاری متد لیزر اندولیفت در مقایسه با سایر روش های جوانسازی پوست بسیار بیشتر است و حداقل این زمان چیزی بین 2 تا 3 سال می باشد که در برخی افراد این مدت طولانی تر نیز می باشد که این مدت بستگی به بافت پوست ، مهارت پزشک متخصص و … دارد.

مقایسه مراقبت های بعد از هایفوتراپی و اندولیفت

1- مراقبت بعد از هایفوتراپی

2- مراقبت های بعد از اندولیفت

مقایسه عوارض هایفوتراپی و اندولیفت

1- عوارض اندولیفت

2- عوارض اندولیفت

استفاده از روش اندولیفت معمولاً دارای عوارض درمانی خاصی نیست. با انجام مراقبت‌های پس از اندولیفت می‌توان میزان عوارض احتمالی و نادر را به حداقل مقدار خود رساند. گاهی برخی افراد پس از ورود فیبر نوری نازک به زیر پوستشان دچار التهاب یا تورم اندکی در آن ناحیه می‌ گردند. این مورد در کوتاه‌ مدت به‌ صورت کامل رفع می‌شود.

مقایسه هزینه هایفوتراپی و اندولیفت

هزینه دقیق اندولیفت و هایفوتراپی بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد. تعداد جلسات درمانی مورد نیاز و موقعیت جغرافیایی کلینیک از دیگر عوامل تأثیرگذار بر این هزینه هستند. در کل، هزینه اندولیفت بیشتر از هایفوتراپی است.

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم ازتزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08