اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

همه چیز درباره فشیال پوست

صورت، یکی از بارزترین قسمت‌های بدن است و اولین ناحیه‌ای است که اثرات بالا رفتن سن یا استرس‌های محیطی را به خوبی نشان می‌دهد، به همین خاطر، مراقبت از پوست صورت اهمیت بالایی پیدا می‌کند. حفظ سلامت پوست بر ظاهر و شادابی صورت تأثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا پوستی جوان و سرزنده داشته باشید. سطح پوست ما پوشیده از سلول‌های مرده‌ای است که در واقع از پوست محافظت می‌ کنند، هر ماه در حالت طبیعی این سلول‌ های مرده از بین می‌ روند و سلول‌ های جدیدی جایگزین می‌شوند. از آنجایی که سلول‌های مرده بر روی سطح پوست جمع می‌شوند، از میزان درخشندگی و شادابی پوست کاسته خواهد شد. اینجا است که مراقبت از پوست و برداشت این سلول‌های مرده از سطح پوست، اهمیت پیدا می‌کند. فیشیال پوست، درمان پوستی چند منظوره است که با هدف بهبود ظاهر پوست و آرامش بیشتر پوست و صورت انجام می‌شود. فیشیال مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است.

آنچه در این مطلب میخوانید

فشیال پوست چیست؟

فیشیال، نوعی مراقبت و درمان پوستی محسوب می شود که شامل بخور، پاکسازی، ماسک صورت، لایه برداری و ماساژ صورت با انواع کرم ها و لوسیون ها است. این مراقبت های پوستی باتوجه به نوع پوست برای اهداف مختلفی انجام می شود و با بهبود گردش خون رسانی در سلول های پوستی سبب افزایش کلاژن سازی در پوست صورت خواهد شد. در نتیجه با تحریک تولید کلاژن، زیبایی و درخشندگی پوست دو چندان شده و منجر به جوانسازی صورت خواهد شد. علاوه بر کلاژن سازی، فیشیال صورت برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست، پاکسازی منافذ پوستی، آبرسانی به پوست و کاهش علائم پیری پوست استفاده می شود. به طور کلی، فشیال صورت یکی از روش های غیرتهاجمی برای مراقبت و درمان مشکلات پوستی است که امروزه جایگزین مناسبی برای روش های تهاجمی جوانسازی پوست به شمار می رود.

کاربردهای فیشیال پوست

فشیال پوست

مزایای فیشیال پوست

مراحل انجام فیشیال پوست

برای انجام این کار، ابتدا لازم است تا نوع پوست و کارهای لازمی که روی آن باید انجام شود، مشخص گردد. به طور کلی انجام فیشیال پوست، 5 مرحله دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

در مرحله اول، ابتدا باید پاکسازی پوست انجام شود. در این مرحله فرد متخصص با استفاده از پدهای مخصوص و همچنین دستگاه های شستشو، صورت را به طور کامل تمیز می کند. برای انجام این کار لازم است تا از پاک کننده هایی که مناسب پوست شما است، استفاده شود.

لایه برداری پس از پاکسازی پوست انجام می شود و متخصص به وسیله بخار آب، کرم های لایه بردار و اسکراب، پوست شما را به خوبی لایه برداری می کند و سلول های مرده پوست را به کمک دستگاه درما اف یا اتوی صورت، از سطح پوست جدا می کند.

یکی از مهم ترین مراحل در انجام فیشیال پوست، مرحله استخراج می باشد. یعنی باید به وسیله ابزارهای مخصوص، منافذ باز پوست صورت که از چربی و آلودگی ها پر شده است را تخلیه کرد.

پس از مرحله پاکسازی پوست، لازم است که به کمک ماساژ صورت، به کاهش انقباض عضلات گردن و صورت پرداخت. ماساژ صورت سبب کاهش استرس و تنش در فرد می شود و باید این کار را با حوصله و دقت بالا انجام داد تا تأثیر آن را به خوبی مشاهده کنید.

در مرحله آخر متناسب با نوع پوستتان، ماسک مناسبی روی صورت شما قرار می گیرد. فرد متخصص با توجه به نوع پوست و حساس بودن آن، ماسک مورد نظر را روی پوستتان قرار می دهد. اگر شما پوست خشکی دارید، فرد متخصص از ماسک های آبرسان و رطوبت رسان برای رفع خشکی پوست استفاده می کند یا اگر پوست صورتتان چرب است، از ماسک های متناسب با نوع پوستتان استفاده خواهد کرد که چربی پوست صورت کنترل شود.

مراقبت های بعد از فیشیال پوست

بهتر است در جهت به حداقل رساندن قرمزی و لک‌ های بعد از درمان، حتما دستورالعمل‌ های گفته شده از سوی پزشک را رعایت کنید و پوست صورت را با استفاده از فوم یا کرم غیر جوش زا، به آرامی تمیز کنید.
بعد از فیشیال، پوست بسیار حساس می شود به مدت 48 تا 72 ساعت، نباید از هیچ گونه تمیز کننده و اسکراب زبری استفاده شود.
به دلیل حساس بودن پوست بعد از درمان، شست و شوی صورت باید به آرامی انجام شود.
تا جایی که می‌توانید تا چند روز بعد از درمان در مقابل نور خورشید قرار نگیرید. حتماً از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید.

فیشیال پوست مناسب چه افرادی است؟

اغلب افراد مشکلات پوستی را از سن نوجوانی تجربه می‌کنند؛ اما متخصصان مراقبت از پوست توصیه کرده‌اند بهتر است برای انجام فیشیال پوست تا سن حداقل 20 سالگی صبور باشید.

تعداد جلسات فیشیال پوست

تعداد جلسات فیشیال برای هر فردی و با توجه به نوع پوست و نوع فیشیال متفاوت است؛ اما بهتر است این درمان هر چند ماه یک بار انجام شود.

هزینه فیشیال پوست

عوامل مختلفی در قیمت فیشیال صورت مؤثر هستند که از جمله رایج ترین آنها عبارتند از:
مرکزی که در آن این خدمات ارائه می شود.
نوع فیشیال صورت
کیفیت موادی که در حین درمان استفاده می شود.

معایب فیشیال پوست

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08