اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

مزایا و معایب بلفاروپلاستی با لیزر

پلک‌ها عضو مهمی از صورت هستند که تأثیر زیادی بر زیبایی می‌گذارند. با افزایش سن، پوست پلک‌ تغییر حالت داده و افتاده می‌شود در نتیجه زیبایی را تحت تأثیر قرار داده و حتی می‌تواند بر بینایی فرد هم تأثیر بگذارد؛ زیرا محدوده بینایی را کم می‌کند. برخی افراد هم به صورت ژنتیکی در زیر پوست پلک آنها، مقدار نسبتاً زیادی چربی وجود دارد. راهی که برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌شود بلفاروپلاستی است. بلفاروپلاستی با لیزر یکی از جدیدترین متدهای جراحی پلک است که با کمترین میزان خونریزی رگ های خونی انجام می شود. در این روش به جای استفاده از ابزار جراحی برای برش پوست، از لیزر استفاده می شود. مزیت استفاده از جراحی پلک با لیزر در اصفهان، این است که ریسک ایجاد اسکار پشت پلک از بین می رود. در این روش ، بافت‌های اضافی و پوست غیر ضروری در منطقه پلک‌ ها حذف می‌شوند تا شکل چشم بهبود یابد و اعتماد به نفس بیشتری به بیمار داده شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای بلفاروپلاستی با لیزر

تفاوت بلفارو پلاستی با لیزر و جراحی سنتی

بلفاروپلاستی با لیزر و بلفاروپلاستی سنتی (جراحی پلاستیکی پلک) دو روش مختلف برای بهبود انحنای و ظاهر پوست اطراف چشم‌ها هستند. تفاوت‌های مهم بین این دو روش عبارتند از:

مزایا و معایب بلفاروپلاستی با لیزر

دوره نقاهت جراحی بلفاروپلاستی با لیزر

دوره نقاهت به طور معمول 3 الی 4 روز زمان می برد. این مدت زمان خیلی کمتر از بلفاروپلاستی سنتی است. در عمل بلفاروپلاستی سنتی ممکن است زمان بهبودی اولیه چیزی حدود یک هفته باشد.

بهترین دکتر برای عمل بلفاروپلاستی با لیزر

بلفاروپلاستی با لیزر بهتره یا جراحی؟

هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خود هستند. انتخاب بین بلفاروپلاستی با لیزر و جراحی بلفاروپلاستی تصمیمی است که نیاز به بررسی دقیق نیازها و ترجیحات فردی شما دارد. در حالی که هر دو روش می‌توانند به طور مؤثر مشکلاتی مانند افتادگی پلک و پف زیر چشم را برطرف کنند، با این‌حال روش مناسب شما به عواملی مانند شدت مشکلات پلک، کیفیت پوست، زمان بهبودی، وسعت جای زخم، نتیجه دلخواه و انتظارات شما از جراحی بستگی دارد.

عوارض بلفاروپلاستی با لیزر

هزینه عمل بلفاروپلاستی با لیزر

هزینه بلفاروپلاستی با لیزر در مقایسه با عمل های تهاجمی بسیار کمتر می باشد؛ اما نمی توان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد. هزینه جراحی پلک به عوامل متعددی بستگی دارد که از این عوامل می توان به پزشک، هزینه کلینیک، شدت مشکل اشاره کرد.

نتیجه نهایی

چشم ها نقش بسزایی در زیبایی و جوانی صورت دارند که افتادگی پلک و پف زیر چشم این زیبایی را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث پیری و خموده شدن چهره فرد می شود. بلفاروپلاستی با لیزر یک روش جدید و موثر برای بهبود شکل چشم و افزایش اعتماد به نفس است. با استفاده از تکنولوژی لیزر، بافت‌ های اضافی و پوست غیر ضروری در منطقه پلک‌ ها حذف می‌ شوند تا شکل چشم بهبود یابد و اعتماد به نفس بیشتری به بیمار داده شود. بلفاروپلاستی پلک با لیزر نسبت به روش سنتی درد، خونریزی و تورم کمتری را در حین و پس از عمل به همراه دارد. در این روش جای زخم ناشی از جراحی پلک در بخش بالایی و پایینی برجای نمی‌ ماند و همچنین مشکل ازبین‌ رفتن مژه‌ها در ناحیه برش جراحی نیز پیش نمی‌آید.

همچنین بخوانید : بلفاروپلاستی پلک بالا


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقهتزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه در اصفهان علاوه بر بازگرداندن حجم، می‌ تواند گوشه‌ های چشم و ابروها را نیز لیفت کند و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به چهره شما ببخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

ژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانیدژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانید

تزریق فیلر خط خنده یکی از روش‌ های غیر جراحی است که نواقص پوست را پوشش می ‌دهد و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به آن می‌ بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

تزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهمتزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهم

از مزایای تزریق فیلر به دست می توان نداشتن دوران نقاهت طولانی مدت ، حداقل درد و عوارض ، نتایجی طبیعی و ماندگار را بر شمرد . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27