اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

هر آنچه که درباره تزریق ژل زیر چشم باید بدانید

چشم ها تأثیر بسزایی بر زیبایی و شادابی چهره دارند. با افزایش سن و بر اثر عوامل مختلف ممکن است در ناحیه زیر چشم برخی از افراد چروک و فرورفتگی ایجاد شود که این فرورفتگی‌ ها بر روی پلک پایینی چشم یک نیم‌ دایره تیره ایجاد می‌ کنند. تزریق ژل یکی از متداول ترین روش هایی است که بسیاری از متخصصان برای رفع این مشکل آن را به کار میگیرند؛ زیرا این روش کمترین عوارض ممکن را برای بیماران به دنبال خواهد داشت. ژل زیر چشم به عنوان یک پرکننده، به منظور از بین بردن چروک و دایره تیره و گودی است که در اطراف چشم ایجاد می‌شود. بهترین و متداول ترین ماده پرکننده ای که در حال حاضر در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد، اسید هیالورونیک است. این ماده، محرک ناحیه زیر چشم است و به دلیل مزایایی که دارد در سطح جهان به محبوبیت بالایی دست یافته است.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد تزریق ژل زیر چشم

فواید تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم چگونه است؟

نحوه انجام این عمل به گونه ای است که قبل از تزریق ناحیه مورد نظر کاملاً تمیز و ضدعفونی می شود. سپس از بی حسی موضعی برای زیر چشم استفاده می کنند؛ اما برخی پر کننده ها دارای بی حسی خفیف به نام لیدوکائین هستند که در این صورت پزشکان استفاده از بی حسی موضعی را کنار می گذارند. پزشک در آخر با بررسی های انجام شده میزان مناسب ژل را تزریق می کند.

مراقبت های قبل تزریق ژل زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

موارد منع تزریق ژل زیر چشم

ماندگاری ژل زیر چشم

ماندگاری ژل تزریق شده به زیر چشم به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌ شود و کیفیت آن بر ماندگاری تأثیرگذار است. از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد؛ اما به طور کلی دوام تزریق‌ ها زیاد نیست و معمولاً بین 6 تا 18 ماه است.

چند سی سی ژل برای زیر چشم لازم است؟

میزان مورد نیاز ژل برای تزریق شما به حجم مشکل بستگی دارد. در جلسه تزریق ابتدا پزشک میزان گودی، افتادگی و ... اطراف چشم شما را بررسی کرده و سپس بر اساس آن تصمیم می گیرد چه میزان ژل به آن منطقه تزریق نماید. به طور کلی اکثر مراجعه کنندگان برای زیر چشم های خود به 1 سی سی ژل نیاز دارند؛ اما ممکن است در برخی از افراد مشکل گودی زیاد باشد و نهایتاً تا 2 سی سی تزریق با توجه به صلاحدید پزشک صورت بگیرد.

قیمت تزریق ژل زیر چشم

هزینه تزریق ژل تحت تأثیر پارامترهای مختلفی قرار می‌ گیرد. از انتخاب نوع ژل گرفته تا کلینیک زیبایی هر یک به‌ گونه‌ ای در هزینه نهایی که باید بپردازید، تأثیرگذار هستند.

عوارض تزریق ژل زیر چشم

این روزها به دلیل افزایش کیفیت ژل ها و مهارت متخصصین در انجام تزریق ژل عارضه های خاصی را بعد از تزریق فیلر مشاهده نمی کنیم. اما در مواردی نادر یکسری مشکلات و عارضه ها ایجاد می شوند مثل:

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ ، زاویه سازی و کانتورینگ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08