اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

همه چیز درباره تزریق ژل مزایا ماندگاری و مراقبتها

پوست از مهمترین و حیاتی ترین ارگانهای حفاظتی بدن به حساب می‌آید. از بین رفتن جوانی و طراوت پوست یکی از مشکلاتی است که با بالارفتن سن برای اغلب افراد اتفاق می افتد. استفاده زیاد از مواد شوینده، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، داشتن استرس و نگرانی، تغذیه نامناسب نیز از جمله موارد بسیار شایعی است که باعث میشود افراد دچار مشکلات پوستی شوند. امروزه ژل ها یکی از مهم ترین مواردی هستند که با استفاده از تزریق آنها به بخش های مختلف بدن می توان به زیبایی و جوانسازی آن کمک کرد. در واقع تزریق ژل امروزه یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی به حساب می آید. ژل یا فیلر یک نوع ماده پرکننده و حجم دهنده پوست می باشد که دارای ترکیبات مختلفی است. با تزریق ژل می توانید از پیری زودرس پوست جلوگیری کنید و جوانی و شادابی را به پوست خود هدیه کنید.

آنچه در این مطلب میخوانید

ساختار انواع ژل

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید به طور طبیعی در پوست تولید می شود. این ماده باعث رطوبت رسانی به سلول ها می گردد و ظاهر پوست را شاداب و سالم نشان می دهد. رطوبت باعث کاهش خطوط و چین و چروک های پوستی می شود. هیالورونیک اسید برای تمامی تایپ های پوستی مناسب می باشد. خاصیت آنتی اکسیدان این ماده یک محافظ در برابر آلودگی ها و رادیکال های آزاد به وجود می آورد. اکثر فیلر های هیالورونیک اسید حاوی لیدوکائین هستند تا میزان درد هنگام تزریق را به حداقل برسانند.

کلسیم هیدروکسی آپاتیت

کلسیم هیدروکسی آپاتیت در استخوان ها وجود دارد. این فیلر از هیالورونیک اسید غلیظ تر می باشد. ممکن است در بعضی موارد غلظت بالای ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت ماندگاری بیشتری داشته باشد. همچنین این ماده پوست را برای افزایش تولید کلاژن تحریک می کند. نسبت به هیالورونیک اسید برای چین و چروک های بسیار عمیق کاربردی تر است.

اسید پلی ال لاکتیک

اسید پلی ال لاکتیک یک ماده مصنوعی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر است. این محصول در تولید طبیعی کلاژن تأثیرگذار است. ماده ژل چند روز بعد از تزریق در آن ناحیه حل می شود؛ اما به تدریج پوست را وادار به کلاژن سازی می کند، به همین علت نتیجه نهایی بعد از چند ماه قابل مشاهده می باشد. اسید پلی ال لاکتیک برای ایجاد ساختار، چارچوب و حجم برای صورت استفاده می شود.

پلی متیل متاکریلات

پلی متیل متاکریلات یک فیلر قدیمی است که در سال های گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. این ماده حاوی کلاژن می باشد. گاهی برای بهبود چاله های عمیق جای جوش و یا زخم از این فیلر استفاده می شود.

تزریق ژل و فیلر در اصفهان

کاربردهای تزریق ژل

مزایای تزریق ژل

نحوه تزریق ژل یا فیلر صورت

در این روش ابتدا پزشک معاینه های لازم را انجام میدهد و قسمتی از صورت که به تزریق ژل نیاز دارد مشخص می کند. پس از انتخاب محل مورد نظر، پزشک با یک کرم موضعی قسمت هایی را که می خواهد تزریق کند بی حس می کند و پس از بی حسی قیمت های مشخص شده، پزشک ژل را به آرامی در زیر پوست تزریق خواهد کرد.

مراقبتهای قبل از تزریق ژل

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

تزریق ژل بعد از چند روز اثر میکند؟

تزریق ژل پس از حدود 3 روز اثر می کند. در حقیقت نتایج این تزریق زیبایی به نقاط مختلف صورت از همان روز اول قابل مشاهده است؛ اما پس از چند روز اثرات آن نمایان تر خواهد شد .

ماندگاری تزریق ژل

میزان ماندگاری تزریق ژل به شرایط جسمانی و واکنش بدن فرد، بستگی دارد. به طور معمول ماندگاری آن بین 6 الی 18 ماه متغیر است.

کاندیدای نامناسب تزریق ژل

معایب تزریق ژل

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل، بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده ،میزان تزریق، ناحیه درمان و دستمزد پزشک یا کلینیک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد، بنابراین هزینه تزریق در افراد، متفاوت است.

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقهتزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه در اصفهان علاوه بر بازگرداندن حجم، می‌ تواند گوشه‌ های چشم و ابروها را نیز لیفت کند و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به چهره شما ببخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

ژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانیدژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانید

تزریق فیلر خط خنده یکی از روش‌ های غیر جراحی است که نواقص پوست را پوشش می ‌دهد و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به آن می‌ بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

تزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهمتزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهم

از مزایای تزریق فیلر به دست می توان نداشتن دوران نقاهت طولانی مدت ، حداقل درد و عوارض ، نتایجی طبیعی و ماندگار را بر شمرد . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27