اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

کاشت مو به روش ترکیبی FUT و FIT

موهای پرپشت یکی از مهم‌ ترین عوامل ایجاد اعتماد به ‌نفس و زیبایی در افراد است. بسیاری از افراد در طول زندگی خود بنا به دلایلی دچار ریزش مو خواهند شد که در صورت ادامه دار بودن می‌ تواند موجب طاسی مو شود. کاشت مو به روش ترکیبی در اصفهان ، یکی از ماندگارترین روش‌ های درمان ریزش مو و دستیابی به موهایی پرپشت و زیبا است. کاشت مو به روش ترکیبی اصطلاحی است که در موارد ترکیب دو روش پر طرفدار کاشت مو گفته می شود. در روش FUT برای برداشت مو، واحدهای فولیکولی به صورت گروهی و به حالت یک نوار برش داده شده و جدا می شوند؛ اما در کاشت مو به روش FIT این واحد ها به صورت جداگانه و با استفاده از پانچ مخصوص جدا می شوند. در برخی موارد لازم است این دو روش با هم انجام شوند که این عمل، کاشت مو به روش ترکیبی نام دارد. در کاشت مو با روش ترکیبی می توان سطح گسترده تری را پوشش داد و در این عمل این امکان وجود دارد که در یک جلسه 5000 گرافت مو را برداشت. این تعداد گرافت حدود 13 هزار تار مو را شامل می شوند. این موضوع به یکی از مزایای اصلی کاشت مو تبدیل شده است. با این روش در اکثر موارد می توان طی یک جلسه، کاشت مو را به طور کامل انجام داد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت مو به روش ترکیبی چگونه است؟

در روش ترکیبی، ابتدا عمل FUT انجام می شود و مقداری مو برداشته می شود و قسمت جلوی سر کاشته می شود. سپس عمل FIT انجام می شود و این موها در قسمت پشت سر کاشته می شود. با ترکیب این دو روش می توانیم مقدر زیادی مو از بانک مو برداشت کنیم و وسعت بیشتری را پوشش داده و کاشت مو انجام دهیم .

مزایای روش ترکیبی کاشت مو

مراحل انجام کاشت مو به روش ترکیبی

در کاشت موی طبیعی به روش ترکیبی ابتدا حجم بالایی از گرافت های مو توسط روش برداشت نواری یا FUT انتقال داده می شود و سپس با روش FIT به تراکم موها افزوده می شود.

کاشت مو به روش ترکیبی fut و fit

مرحله اول کاشت مو به روش ترکیبی

مرحله دوم کاشت مو به روش ترکیبی

در مرحله دوم بعد از اتمام کاشت به روش FUT متقاضی کاشت مو به روش ترکیبی آماده افزایش تراکم توسط برداشت فولیکولی یا روش FIT می شود. در این مرحله جراح کاشت مو به صورت تک تک حداکثر تعداد 1000 گرافت مو برداشت کرده و مابین موهای کاشته شده در مرحله قبل اضافه می کند. این امر سبب می شود تراکم و پرپشتی موها در یک جلسه به حداکثر میزان ممکن افزوده شود.

مراقبت های قبل از کاشت مو ترکیبی

مراقبت های بعد از کاشت مو ترکیبی

کاندیدای مناسب عمل کاشت مو به روش ترکیبی

در روش ترکیبی کاشت مو به چه تعداد گرافت نیاز است؟

در این روش، می‌توان از گرافت‌ های بیشتری نسبت به سایر روش‌ ها استفاده کرد. به طور میانگین در این روش می‌توان تا 5 هزار گرافت مو در یک جلسه برداشت کرد.

سن مناسب برای کاشت مو به روش ترکیبی

برخی افراد در سنین مختلف، کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب نمی‌ شوند. برای مثال افراد زیر 25 سال، ممکن است ریزش موی شدیدتری در آینده داشته باشند یا این که ریزش موی آنها ثابت نباشد. به همین دلیل بهتر است کاشت مو بعد از 25 سالگی انجام شود. در این صورت پایداری موهای کاشته ‌شده هم بیشتر خواهد شد.

معایب روش ترکیبی

این روش معایب خاصی ندارد، فقط در روش ترکیبی اگر روش FUT به خوبی انجام نشود ممکن است جای زخم تشکیل شود که البته با کاشت تعدادی تار مو روی جای زخم ، می‌ توان این مشکل را هم حل کرد.

هزینه کاشت مو به روش ترکیبی در اصفهان

میزان هزینه کاشت مو در اصفهان برای هر یک از روش‌های درمانی متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی عوامل تأثیرگذار در محاسبه هزینه پیوند مو به روش ترکیبی عبارتند از:

چگونگی انتخاب بهترین پزشک کاشت مو

بهترین پزشک کاشت موی ترکیبی دراصهفان باید تشخیص دهد که برای هر فرد و در هر روش، چه مقدار واحد فولیکولی استخراج کند. وی باید قبل از انجام عمل سوابق پزشکی مراجع را بررسی کند. پزشک باید به هر دو روش کاشت گفته شده مسلط باشد و به این منظور باید در انجام هر کدام از این روش ‌ها چند سال تجربه داشته باشد. علاوه بر این باید کاشت مو به روش FUT را به گونه ای انجام دهد که جای اسکار به وجود آمده بیش از حد پهن نشود. جای برش باید به اندازه‌ای باشد که بتوان با استفاده از موهای خود بیمار آن را پوشاند. واحدهای فولیکولی باید به گونه ‌ای استخراج شوند که به دیگر واحدها آسیب وارد نشود. به دلیل ترکیبی بودن عمل نباید با روش FIT پشت سر را بیش از حد خالی کرد. همچنین برداشت باید به گونه ‌ای باشد که بیمار در صورت میل به برداشت مجدد، این امکان را داشته باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08