اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

اصلاح فرم و زاویه سازی فک با تزریق ژل

داشتن چهره ای متناسب یکی از اصلی ترین و مهم ترین خواسته های افراد در حوزه ی زیبایی است. از میان تمامی استانداردهای زیبایی ، خط فک و چهره ای زاویه دار یکی از برترین معیارهای زیبایی شناسی به حساب می آید. زاویه فک به درجه و انحنای خط فک اشاره دارد که نقشی اساسی در تعیین ظاهر کلی صورت دارد. برخی از افراد ممکن است خطوط فک مشخصی نداشته باشند که منجر به نارضایتی از فرم صورت می‌شود. تزریق ژل در بین افرادی که به دنبال زاویه سازی صورت هستند به طور فزاینده ای محبوب شده است. ژل ها از موادی مانند اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند. طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از ژل به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند با پر کردن بعضی از قسمت‌ های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی ‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌ تر و خوش ‌فرم ایجاد می‌شود .

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد تزریق ژل در زاویه سازی فک

مزایای زاویه سازی فک با ژل

غیر جراحی: ماهیت غیر تهاجمی تزریق ژل، نیاز به برش یا بیهوشی را از بین می‌برد و خطر عوارض را کاهش می‌دهد و زمان بهبودی را به حداقل می‌رساند.
نتایج طبیعی: پزشکان می‌توانند خط فک را به طور دقیق تراشیده و نتایج ظریف و در عین حال قابل‌توجهی را ارائه دهند. بعلاوه اینکه طبیعی هم به نظر می‌رسد.
اثرات برگشت پذیر: برخلاف روش‌های جراحی، تزریق ژل مزیت برگشت‌پذیر بودن را دارد و سطح اطمینان بیشتری را برای بیماران فراهم می‌کند.
حداقل زمان استراحت: بیماران می‌توانند بلافاصله پس از انجام عمل، فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرند و این گزینه را برای افرادی که برنامه‌های شلوغ دارند، گزینه ای مناسب است.

زاویه سازی فک با تزریق ژل

نحوه انجام زاویه سازی فک با تزریق ژل

نحوه انجام زاویه سازی فک با تزریق ژل به شرح زیر است:

اقدامات قبل از تزریق ژل برای زاویه سازی صورت

مراقبت های پس از زاویه سازی فک با تزریق ژل

خوشبختانه تزریق ژل، عمل کم تهاجمی بدون دوره نقاهت است که می‌توانید بعد تزریق به فعالیت‌های عادی زندگی برگردید و بلافاصله بعد تزریق ژل نتیجه آن قابل مشاهده خواهد بود. برای اینکه نتیجه تزریق بهتر و ماندگاری آن بیشتر شود بهتر است مراقبت های بعد از زاویه سازی فک با تزریق ژل را انجام دهید:

‏ زاویه سازی فک با تزریق ژل مناسب چه کسانی است؟

زاویه سازی فک با تزریق ژل مناسب چه کسانی نیست؟

برای زاویه سازی فک با تزریق ژل از چه برندی استفاده می شود؟

برندهای مختلف مانند رستیلین یا Restylane، بلوترو یا Belotero و سایر ژل‌های هیالورونیک اسیدی داخلی و خارجی نیز می‌توان برای زاویه سازی فک استفاده کرد.

آیا بعد از تزریق ژل برای زاویه سازی فک کبودی ایجاد می شود؟

درد، قرمز شدن پوست، کبودی و تورم از عوارض جانبی احتمالی بعد از تزریق ژل هستند که کاملاً موقتی بوده و چند ساعت بعد یا نهایت در طول یک شبانه روز برطرف می‌شوند.

سن مناسب برای زاویه سازی صورت با تزریق ژل چقدر است؟

زاویه سازی صورت با تزریق ژل بهتر است از سن 18 سالگی به بعد در صورتی که توسط پزشک تأیید شد که کاندید مناسب برای انجام این عمل زیبایی هستید انجام دهید.

ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق ژل چقدر است؟

نوع ژلی که برای زاویه سازی صورت استفاده می‌شود و پذیرش پوست فرد، نقش مهمی در ماندگاری زاویه سازی دارند. میزان ماندگاری زاویه سازی فک با تزریق ژل معمولاً بین 6 تا 18 ماه متغیر است. در این فاصله ژل به تدریج جذب پوست می‌شود و بعد از آن باید برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه کنید. البته رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق هم اثر بسزایی در ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق ژل دارند.

عوارض زاویه سازی فک با تزریق ژل

از عوارض زاویه سازی فک با تزریق ژل که عمدتاً موقتی هستند عبارتند از:

گاهی در افرادی شاهد بروز عوارض جانبی شدیدتر خواهیم بود که البته شیوع چندانی ندارند:

هزینه تزریق ژل برای زاویه سازی فک

برای تعیین هزینه زاویه دار کردن صورت باید چند عامل را در نظر بگیریم. هزینه‌های کلینیک و مکانی که تزریق در آن انجام می شود، نوع و کیفیت مواد، میزان مورد نیاز ژل صورت و فک مراجعه کننده، تبحر و سابقه پزشک و … در محاسبه هزینه مؤثر می باشد.

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08