اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

تزریق ژل کانتورینگ صورت؛ نحوه انجام، مراقبتها، ماندگاری و هزینه

فک صورت عضوی از بدن است که در افراد مختلف اندازه، نوع وشکل آن بسیار متفاوت بوده و فرم آن در زیبایی چهره بسیار مؤثر است. زاویه فک به درجه و انحنای خط فک اشاره دارد که نقشی اساسی در تعیین ظاهر کلی صورت دارد. خط فک مشخص، اغلب با جذابیت، جوانی و تقارن صورت همراه است. با این حال به دلیل عوامل ژنتیکی ، تغییرات مرتبط با سن یا سایر بی نظمی‌های صورت ، برخی از افراد ممکن است خطوط فک کمتر مشخصی داشته باشند که منجر به نارضایتی از فرم صورت می‌ شود. زاویه سازی صورت با ژل یکی از روش های موقت و رایج زاویه سازی صورت است. طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از ژل های پر کننده به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند با پر کردن بعضی از قسمت‌ های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌ تر و خوش‌ فرم ایجاد می‌ شود. برای رفع افتادگی پوست روی فک و پایین صورت ، تزریق پرکننده‌ های پوست باعث توپر کردن پوست‌ های شلی که از زیر فک آویزان شده‌اند، می‌شود و فک بیمار را بازسازی و جوانتر می‌ کند

آنچه در این مطلب میخوانید

منظور از زاویه سازی فک با ژل چیست؟

در تزریق ژل زاویه فک ، فیلر مصنوعی از نوعی هیالورونیک اسید به صورت، فک و گونه تزریق می‌شود که با تحریک کلاژن سازی باعث ایجاد حجم و برجسته‌تر شدن زوایای صورت می‌شود. ژل تزریقی افتادگی پوست در نواحی چانه، فک و آرواره را برطرف می‌کند و به‌ نوعی حالت لیفت به صورت داده و پوست را می‌ کشد.

کانتورینگ صورت با تزریق ژل

کاربرد تزریق ژل در زاویه سازی فک

مزایای زاویه سازی فک با تزریق ژل

بهترین ژل برای زاویه سازی صورت

رایج ترین و بهترین ژل برای زاویه سازی فک که امروزه بسیار کاربرد دارد و عارضه ای ندارد، ژل هیالورونیک اسید می باشد. این ژل به خوبی به فرم دهی و حجم دهی اجزای صورت پرداخته و با تحریک کلاژن سازی پوست حتی بعد از ماندگاری زل نیز حجم و فرم بهتری نسبت به قبل ایجاد می شود.

نحوه انجام تزریق ژل به فک

پوست صورت استریل شده و در ادامه، ناحیه فک به صورت موضعی بی‌ حس می‌شود. تزریق ژل به چانه از طریق سرنگ‌های مخصوص و بسیار ظریف صورت می‌گیرد. برای اینکه فرم چهره به حالت V تغییر کند، متخصص باید با تزریق ژل، بخش از فک را برجسته‌تر کند. نتیجه نهایی این کار، تماماً به مهارت متخصص بستگی دارد به گونه‌ای که از یک سو تقارن چهره از دست نرفته و از سویی دیگر زاویه‌ سازی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مراقبت های قبل از زاویه سازی فک

مراقبت های پس از زاویه سازی فک

ماندگاری زاویه سازی فک با تزریق ژل

ماندگاری این ژل ها بستگی به این دارد که بدن چطور واکنش دهد و چه نوع ژلی مورد استفاده قرار گیرد؛ اما بیشتر آنها 6 تا 18 ماه دوام می‌آورند.

زاویه سازی فک مناسب چه کسانی است؟

زاویه سازی فک برای چه کسانی مناسب نیست؟

عوارض زاویه سازی فک با تزریق ژل

هزینه تزریق ژل به زاویه فک

برای تعیین هزینه وقیمت زاویه دار کردن صورت باید چند عامل را در نظر بگیریم. هزینه‌های کلینیک و مکانی که تزریق در آن انجام می شود، نوع و کیفیت مواد، میزان مورد نیاز ژل صورت و فک مراجعه کننده، تبحر و سابقه پزشک و … در محاسبه هزینه مؤثر می باشد.

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقهتزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه در اصفهان علاوه بر بازگرداندن حجم، می‌ تواند گوشه‌ های چشم و ابروها را نیز لیفت کند و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به چهره شما ببخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

ژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانیدژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانید

تزریق فیلر خط خنده یکی از روش‌ های غیر جراحی است که نواقص پوست را پوشش می ‌دهد و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به آن می‌ بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

تزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهمتزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهم

از مزایای تزریق فیلر به دست می توان نداشتن دوران نقاهت طولانی مدت ، حداقل درد و عوارض ، نتایجی طبیعی و ماندگار را بر شمرد . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27