اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

لیفت صورت با نخ؛ نحوه انجام ، کاربردها ، مراقبت ، مزایا و ماندگاری

آنچه در این مطلب میخوانید

هر چه پوست صورت، فاقد افتادگی و چربی های اضافه باشد، بر جذابیت ظاهری می افزاید. پوست صورت نسبت به پوست سایر قسمت‌ های بدن حساس‌ تر است و بیشتر دستخوش تغییرات مخرب نظیر بالا رفتن سن، پرتو نور خورشید، افزایش وزن و استعداد ژنتیکی می‌ شوند. افتادگی پوست ، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می‌تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد شود. زمانی که این اتفاق برای چهره رخ می‌ دهد، با استفاده از لیفت صورت با نخ می‌ توانید پوست خود را بالا کشیده و حالت جوان چهره خود را حفظ کنید. این روش به این صورت است که نخ از سوراخ های بسیار ریزی که در نقاط مختلف صورت توسط پزشک و سوزن مخصوص به وجود آمده است در زیر پوست قرار می گیرد و پس از مدتی جذب پوست می شود. این روش با تحریک پاسخ بهبودی فرد، سبب تولید کلاژن شده و پوست را شاداب و لیفت می‌کند.

کاربردهای لیفت با نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت و جوانسازی پوست با نخ

انواع نخ لیفت صورت

نخ کاگ :یکی از نخ هایی است که در لیفتینگ صورت از آن استفاده می کنند. در این روش هیچ گونه ردی از نخ باقی نمی ماند و زمان بهبودی آن بسیار کم است و خیلی زود به نتیجه ی مطلوب خود می رسید. در لیفت صورت با نخ کاگ پوست به شکل طبیعی به زیبایی خود می رسد.
نخ pdo : نخ pdo یکی دیگر از نخ های موثر در این پروسه جوانسازی لیفت با نخ است. این نخ به محض این که وارد بافت های بدن می شود باعث جمع شدن و همچنین رشد کردن سلول های فیبروبلاست می شود . محل این نخ ها مابین لایه درم و نیام عضلات زیر جلدی می باشد.
نخ سلوئیت : نخ سلوئیت سومین نخی است که زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند. این نخ، نخ بخیه ای مخروطی است که کاملا ًجذب می شود و برای تصحیح موقعیت بافت و اجزای صورت و گردن در روش لیفت با نخ استفاده می شود . این نخ در پزشکی کاربرد دارد و بسیار ایمن است.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

در ابتدا ناحیه مورد نظر پوست با استفاده از یک کرم موضعی یا تزریق بیهوشی ‌بیحس می‌شود. متخصص پوست یک سوزن ظریف و از قبل نخ شده را به سطح زیر پوست صورت وارد می کند. به این معنی که سوزن زیر لایه ای از پوست که قابل مشاهده می باشد، وارد می شود. سوزن به شکل دو طرفه از طریق بافت های نرم صورت ، گردن یا بدن برای گرفتن، بلند کردن و کشیدن نخ در آن ناحیه قرار داده می شود. پس از بارگذاری نخ ها در قسمت های مورد نظر، کلاژن و بافت فیبری جدید در اطراف نخ ها تشکیل می شود که سبب نگه داشتن بافت و سفت شدن پوست می شود.

مراقبتهای قبل از لیفت نخ

مراقبتهای بعد از لیفت نخ

ماندگاری لیفت نخ

نخ های مورد استفاده برای این روش جراحی دائمی هستند و جذب نمی شوند؛ اما روند پیری به طور طبیعی ادامه پیدا می کند، البته مدت زمان این روند از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. نتایج قابل مقایسه با روش های جراحی معمولی است و انتظار می رود 3 تا 5 سال ماندگاری داشته باشد.

موارد ممنوع لیفت با نخ

عوارض لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08