اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

اندولیفت جدیدترین روش جوانسازی پوست

پوست بر اثر عوامل مختلفی، آسیب‌ می‌بیند و دچار مشکل می‌شود. در این بین استفاده از برخی روش‌های درمانی جهت بهبود این آسیب‌ها ممکن است تا حد زیادی در زندگی ما تأثیرگذار باشد. استفاده از تکنولوژی های جدید و تکنیک‌های نوین در حوزه پزشکی برای جوانسازی پوست، بسیار رایج است. استفاده از روش هایی همچون اندولیفت جزء روش های غیر تهاجمی هستند که هر دو برای لیفت پوست، از بین بردن چین و چروک ها و افزایش تولید کلاژن مورد استفاده قرار میگیرند. اندولیفت، روشی نوین به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. در این پروسیجر، فیبری بسیار نازک (بدون نیاز به سوراخ کردن آن) وارد پوست می‌ شود. سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌ شود و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌ گردد، با جابه جا کردن فیبر در این ناحیه، انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می شود. این روش برخلاف جراحی لیفتینگ، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می شود و هیچ گونه جای بخیه و اسکار باقی نمی گذارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

اندولیفت چیست؟

اندولیفت با لیزر روشی نوین به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. در این پروسیجر، فیبری بسیار نازک (بدون نیاز به سوراخ کردن آن) وارد پوست می‌ شود. سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌ شود و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌ گردد، با جابه جا کردن فیبر در این ناحیه، انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می شود. اندولیفت یک متد درمانی بر پایه ی لیزر می‌ باشد که با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی انجام می‌ شود و امروزه در پزشکی کازمتیک (زیبایی شناسی) مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کاربرد بالایی دارد. اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت و سایر نواحی بدن است که با کمترین تهاجم، نتیجه ای شبیه به جراحی لیفت دارد. این روش برخلاف لیفتینگ صورت، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می شود و هیچ گونه جای بخیه و اسکار باقی نمی گذارد.

کاربردهای اندولیفت

اندولیفت جدیدترین روش جوانسازی

مزایای اندولیفت

اندولیفت مزایای بسیاری دارد که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

مراحل انجام اندولیفت

قبل از انجام اندولیفت، متخصص به بررسی پوست شما پرداخته و با تشخیص نوع مشکل پوستی شما شروع به آماده سازی پوست می‌کند. آماده سازی پوستی، استریل کردن پوست و در صورت نیاز استفاده از پدهای بی حسی در سطح پوست می باشد. سپس متخصص به آماده سازی دستگاه و تنظیم طول موج آن بر اساس شرایط پوستی شما پرداخته که به طور تقریبی از امواجی با طول 1470 نانومتر مورد استفاده قرار م گیرد. این امواج توسط فیبرهای نازکی که ضخامت آنها به اندازه یک تار مو است به درون عمق پوست تابانده می شود. این فیبرها از خارج از به درون پوست وارد می شود که ممکن است در محل نفوذ فیبرها اندکی درد و یا زخم سطحی مشاهده گردد. معمولاً این روش حدود یک ساعت به طول می انجامد و پس از بررسی نهایی پوست، به اتمام می رسد.

آمادگی قبل از اندولیفت

مراقبتهای بعد از اندولیفت

کاندیدای مناسب اندولیفت

به طور کلی می توان گفت افراد زیر کاندیدای مناسبی برای اندولیفت صورت هستند:

اندولیفت در کدام قسمتهای صورت و بدن استفاده میشود؟

روش اندولیفت با کمترین عوارض، بیشتر بر روی صورت و گردن انجام می‌شود؛ اما از این روش میتوان برای دور ناف، داخل ران، بازو، زانو، مچ پا، باسن و لگن هم استفاده کرد.
تعداد جلسات درمانی اندولیفت
این که به چند جلسه‌ی درمانی نیاز دارید، بستگی به شرایط پوست شما دارد. در مورد این موضوع بهتر است نظر پزشک متخصص را جویا شوید؛ ولی در بیشتر موارد یک جلسه‌ی درمانی کفایت می‌کند. اگر نتایج اندولیفت نیاز به بهبود داشته باشند، در طول یک سال آینده می‌توانید یک جلسه‌ی درمانی دیگر هم داشته باشید.

آیا اندولیفت محدودیت سنی دارد؟

اندولیفت معمولاً در افرادی با سنین بین 40 تا 60 سال انجام می‌شود. با این ‌وجود، روشی است که قابلیت انجام در هر سنی را دارد و در زنان و مردان قابل ‌استفاده است.

دوره نقاهت اندولیفت

پس از انجام لیزر، اندولیفت هیچ دوره نقاهت خاصی وجود ندارد و شما می‌توانید پس از چند ساعت فعالیت‌های روزانه سبک خود را آغاز کنید.

ماندگاری نتایج اندولیفت

ماندگاری متد لیزر اندولیفت در مقایسه با سایر روش های جوانسازی پوست بسیار بیشتر است و حداقل این زمان چیزی بین 2 تا 3 سال می باشد که در برخی افراد این مدت طولانی تر نیز می باشد که این مدت بستگی به بافت پوست ، مهارت پزشک متخصص و … دارد.

عوارض اندولیفت

استفاده از روش اندولیفت معمولاً دارای عوارض درمانی خاصی نیست. با انجام مراقبت‌های پس از اندولیفت می‌توان میزان عوارض احتمالی و نادر را به حداقل مقدار خود رساند. گاهی برخی افراد پس از ورود فیبر نوری نازک به زیر پوستشان دچار التهاب یا تورم اندکی در آن ناحیه می‌گردند. این مورد در کوتاه‌ مدت به‌ صورت کامل رفع می‌شود.

هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد که در جلسه مشاوره با پزشک مشخص می گردد. میزان تجربه و مهارت پزشک، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز و موقعیت جغرافیایی کلینیک از دیگر عوامل تأثیرگذار بر این هزینه هستند.

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقهتزریق ژل به شقیقه؛ دانستنیهای ضروری قبل از تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه در اصفهان علاوه بر بازگرداندن حجم، می‌ تواند گوشه‌ های چشم و ابروها را نیز لیفت کند و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به چهره شما ببخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

ژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانیدژل یا فیلرخط خنده و هر آنچه باید درباره آن بدانید

تزریق فیلر خط خنده یکی از روش‌ های غیر جراحی است که نواقص پوست را پوشش می ‌دهد و ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر به آن می‌ بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

تزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهمتزریق ژل به دست؛ نکات کلیدی و مهم

از مزایای تزریق فیلر به دست می توان نداشتن دوران نقاهت طولانی مدت ، حداقل درد و عوارض ، نتایجی طبیعی و ماندگار را بر شمرد . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27