اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20 - تلفن : 44441040

رفع تیرگی و پف زیر چشم با تزریق مزوتراپی

چشم ها علاوه بر اهمیتی که در بینایی دارند، یکی از شاخصه ‌های زیبایی به‌شمار می‌آیندکه پوست آنها نسبت به به قسمت های دیگر بدن حساس تر و ظریف تر است و بیشتر دچار آسیب می شود. پف زیر چشم پدیده‌ای است که بنا به دلایل مختلف روی می‌دهد و بر شادابی و جذابیت چهره تأثیر به‌سزایی دارد. در این عارضه، چربی صورت جابه‌جا شده و زیر چشم می‌ رود و این قسمت متورم می‌شود و به ‌اصطلاح پف می‌کند. تیرگی زیر چشم نیز یکی از شایعترین عارضه‌ های پوستی است که در اکثر افراد جامعه بروز می‌ کند و اغلب به صورت یک نیم دایره تیره زیر چشم دیده می‌شود. اگر پف و تیرگی زیر چشم درمان نشود، تأثیر ناخوشایندی بر جذابیت ظاهری و شادابی چهره می‌گذارد. مزوتراپی یک روش غیر جراحی عالی است که بر پایه تزریق داروهای فعال قرار دارد و پزشک این داروها را به طور مستقیم به موضع مورد نظر تزریق می‌‌کند. مزوتراپی شرایطی را برای پوست زیر چشم فراهم می‌کند تا تولید کلاژن و الاستین پوست افزایش یابد و در نتیجه تیرگی، گودی و پف‌های چشم از بین می‌رود.

آنچه در این مطلب میخوانید

علت ایجاد گودی و پف زیر چشم

برخی از علل شایع گودی چشم عبارتند از:

مزوتراپی زیر چشم چیست؟

مزوتراپی زیر چشم یک روش جوانسازی است که با تزریق ویتامین‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی مختلف به زیر چشم انجام می‌شود. مزوتراپی شرایطی را برای پوست زیر چشم فراهم می‌کند تا تولید کلاژن و الاستین پوست افزایش یابد و در نتیجه تیرگی، گودی و پف‌های چشم از بین می‌رود.

رفع تیرگی و پف زیر چشم با تزریق مزوتراپی

ترکیبات مزوتراپی زیر چشم

مزایای مزوتراپی زیر چشم

مراحل مزوتراپی زیر چشم

مراقبت های قبل از مزوتراپی زیر چشم

در صورت امکان برای مدت 2 هفته قبل از درمان از مصرف داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون خودداری کنید. داروها و مکمل هایی مانند آسپرین، ویتامین E، جینکو بیلوبا، جینسنگ، مکمل های روغن ماهی و امگا 3، ایبوپروفن، Motrin، Advil، Aleve و سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی دارای خاصیت رقیق کنندگی خون هستند و می توانند خطرآفرین باشند.
حداقل 24 ساعت قبل از شروع درمان و تزریق، نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید. الکل ممکن است خون را رقیق کند و خطر کبودی را افزایش دهد.

مراقبت های بعد از مزوتراپی زیر چشم

کاندیدای نامناسب مزوتراپی زیر چشم

همه ی افراد می توانند مزوتراپی انچام دهند، به جز افرادی که بیماری هایی همچون دیابت، اختلال لخته شدن خون، عفونت های پوستی، بیماری خود ایمنی دارند و یا اینکه باردار هستند.

ماندگاری مزوتراپی زیر چشم

مدت اثر مزوتراپی زیر چشم از 6 الی 12 ماه می باشد؛ اما باید توجه داشته باشید عواملی مانند: انتخاب مواد مزو صورت، تعداد جلسات درمانی و … در دریافت نتیجه و مدت اثر گذاری بسیار مؤثر می باشد.

نتیجه درمان مزوتراپی زیر چشم چند روز بعد قابل مشاهده است؟

زمانی که مزوتراپی را برای رفع گودی زیر چشم ها انجام می دهید، نتایج سریعتری به دست می آید. وضعیت زیر چشم های شما پس از فقط دو جلسه درمانی، بهبود پیدا می کند. اگرچه بهترین تأثیرات مزوتراپی بعد از 6-4 هفته خود را نشان می دهند.

سن مناسب تزریق مزوتراپی زیر چشم

بهترین سن برای شروع مزوتراپی، سنین کمتر از 35 سال است. مزوتراپیست ها درمان های جوانسازی با مزوتراپی را معمولاً در سنین 30-20 سالگی شروع می‏کنند. با این حال مزوتراپی در هر سنی می تواند مفید باشد.

عوارض مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی و بدون عارضه است؛ اما برخی از عوارض احتمالی و جانبی همچون درد، سوزش، تورم و قرمزی پس از مزوتراپی ایجاد می شود که این عارضه ها موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود.

هزینه مزوتراپی زیر چشم

عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام مزوتراپی زیر چشم تأثیرگذار می‌باشند. این عوامل عبارت‌اند از:

در کلینیک پوست و موی بنیتا علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو سایر خدمات جوانسازی پوست ائم از تزریق ژل ، لیفت صورت با نخ و خدمات دیگر پوست با بهترین نتایج قابل انجام می باشد.


آدرس : اصفهان ، خیابان وحید ، چهارراه خاقانی ، ساختمان وحید ، طبقه 5 ، واحد 20
تلفن : 44441040نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسراهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکس

بوتاکس خطوط خرگوشی روی بینی با عملکردی که به آرامش عضلات و کاهش فعالیت‌ های غیرضروری آنها می دهد ، می‌ تواند به طور چشمگیری به کاهش این خطوط کمک کند ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

تزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریقتزریق بوتاکس خط خنده؛ مزایا، ماندگاری و مراقبت های بعد از تزریق

تزریق بوتاکس خط خنده به دلیل نتایج سریع و قابل توجهش و نیاز به کمترین دوره نقاهت می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر جوانی و شادابی صورت داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

اصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکساصلاح لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با تزریق بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای نوین غیر جراحی برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد ،‌ این روش کم عارضه با نتایج سریع برای این مشکل است . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08